jueves, 21 de junio de 2012

EL RECORD D´UN PASAT I PRESENT



avui m'han recordat sense voler l'any que va arribar a Girona i els meus 21 anys d'edat, era gavina d'ales daurades, no tenia massa ossos en l'ànima, havia pètals amb poena dels meus sentiments, i et vaig conèixer, va tremolar per primera vegada com dona, em vas donar nom propi de femella, encara no havia descobert que jo m'enamoro de la meva manera d'estimar, no de l'ésser que tinc davant, perquè davant de l', entre els dos hi ha un holograma amb els meus sentiments romàntics, apassionats, fidels, lleials, aquesta era i és la meva manera d'estimar, cada història d'amor de la meva vida, ha estat un poema apassionat, els meus arrels de dona les dedicava plenament. sóc heura que enrrosca en l'arbre, sóc només una mujer.tu aquestes ara en els meus sentiments i et sento dins meu, teu aire entra als llavis escanpandose pel meu cuenpo, entorn els meus ulls i et acaricio amb els meus sentiments, perquè aquestes dins de mi. i et vull ¡tant! aquesta gavina que vesteix al mar i vas sentir la meva presència, avui la veritat, acluca els ulls i sent com en volar sobre el teu cos, llançarà sobre el mil petons, cada porus de la teva pell vibrarà. jo des d'aquí sentiré les teves emocions en les meves ... i t'estimo tant!

No hay comentarios:

Publicar un comentario